23 Temmuz 2011 Cumartesi

sosyal sorumluluk proje kapsamında

Köy Okulları onarılıp güzelleşiyor
Çamardı ilçesi Çukurbağ Köyü İlköğretim Okulundan sonra, Demirkazık İlköğretim Okulu ve Martıderesi İlköğretim Okulu da , sosyal sorumluluk projesi kapsamında, 11 ülkeden gelen 19 öğrenci tarafından boyandı ve onarıldı.
Çamardı ilçesi Çukurbağ Köyü İlköğretim Okulu, sosyal sorumluluk projesi kapsamında, 11 ülkeden gelen 19 öğrenci tarafından geçtiğimiz hafta boyandı ve onarıldı.
Fransa'daki Uluslararası Nice Okulu (İnternational Nice School) tarafından uygulamaya konulan sosyal sorumluluk projesi kapsamında, farklı ülkelerden 19 öğrenci ve 3 gözlemci öğretmen, önce Çamardı ilçesine bağlı Çukurbağ köyünde , daha sonra Demirkazık köyünde ve Martı Mahallesindeki ilköğretim okullarını onarıp boyadılar.
İngiltere, Fransa, Hollanda, Almanya, İtalya, Danimarka, İsveç, İtalya, İspanya, Norveç ve ABD'den gelen öğrenciler, yoğun bir çalışma programı sergiledi. Öğrenciler okulun duvarlarını boyayarak, tadilat çalışmalarına katıldı. Oyun grupları kuran öğrenciler, kendi kültürlerine özgü Oyunları sergiledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder