31 Temmuz 2016 Pazar

 MİLLETVEKİLİ  GÜRER, TREN KAZASINI MECLİS GÜNDEMİNE GETİRDİ

Cumhuriyet Halk Partisi Niğde Milletvekili ve KİT Komisyon Üyesi Ömer Fethi Gürer Niğde ili Bor İlçesi İftiyan mevkiinde meydana gelen tren kazasını TBMM’sinde gündeme getirdi. Gürer Halk Tv’de 15 Temmuz süreci ile ilgili katıldığı programda da kazada yaşamını yitirenlere başsağlığı diledi.
Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer TBMM yaptığı konuşmada söyle dedi.-“Niğde’nin Bor ilçesinde işçilerimizi taşıyan minibüse bir trenin çarpması sonucu 6 işçi kardeşimiz vefat etmiştir. Ailelerine başsağlığı diliyorum, acılarını paylaşıyorum.
Ülkemizde bu tür kazaların yaşanmaması için de gerek yoldan kaynaklanan gerekse dikkatsizlikten oluşan sorunların da irdelenerek çözüm üretilmesinin gereğini vurgulamak istiyorum. Kazada yaşamını yitirenlerin acısını paylaşıyorum ”dedi.

Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer Halk Tv katıldığı söyledi programında da konuya değindi.15 Temmuz darbe sürecini değerlendiren ve sürecin demokrasi, cumhuriyet değerleri, Mustafa Kemal Atatürk düşüncesi ışığında geleceğe taşınmasını isteyen Gürer yayının ikinci bölümünde Niğde sorunlarına da değindi ve tren kazasında yaşamını yitirenlere Baş sağlığı diledi. Gürer şöyle dedi-“”Ben gazetecilikte yaptım, bu sorunları sık sık yazdım. Üst geçit, alt geçit, hemzemin geçit gibi kavramların dikkatle ele alınması geriyor. 8 saatte bir tren geçiyor diye bakmamamız lazım. Olanaklarımız var. Boşa giden yatırımlar yerine doğru yapılan yatırımların da yapılması gerekiyor. Eğer biz doğru işler yaparsak bu acıları da yaşamayız. Trafikte yaşanan kazaların önemli bölümü dikkatsizlikten kaynaklanıyor. Bunun nedeni ekonomiktir, ailevi sorunlardır, içsel olarak yaşadığı duygulardır, o anki psikolojik durumudur. Şimdi tren gelirken bir minibüsün altında kalmasını ve işçilerin ölmesini insan olarak çok kabullenmek mümkün değil. Bunlardan acı duyuyorsunuz. Bu konuların da aşılması için kentlere bakışımızı da düzene sokmamız lazım. Bu süreç milat olmalı.” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder