27 Ağustos 2022 Cumartesi

405 kişilik Toplum Yararına Program Düzenlenecek


 İŞKUR’DAN 405 KİŞİLİK TYP İŞÇİSİ ALIMI

Afet, salgın, acil durum dönemlerinde ve diğer mücbir sebeplerde kamu hizmetlerinin desteklenmesi yoluyla özel politika gerektiren gruplar başta olmak üzere işsizlerin çalışma alışkanlık ve disiplininden uzaklaşmalarını engellemek ve bu kişilere geçici gelir desteği sağlamak üzere Türkiye İş Kurumu tarafından Toplum Yararına Programlar yürütülmektedir. Bu bağlamda; Niğde Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğümüzce Covid-19 salgınına bağlı olarak Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Bor, Altunhisar, Çiftlik, Ulukışla ve Çamardı İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine bağlı okullarda temizlik, çevre düzenlemesi ve bakım onarım hizmetlerinin gerçekleştirilmesi için TOPLAM 405 kişilik Toplum Yararına Program düzenlenecektir.

4,5 ay süreyle gerçekleştirilecek Toplum Yararına Programa başvurular 25.08.2022 - 29.08.2022 tarihleri arasında e-Devlet, İŞKUR e-şube ( www.iskur.gov.tr ) veya ALO-170 iletişim hattı üzerinden yapılacak olup İl Müdürlüğümüzden başvuru alınmayacaktır.

Katılımcılar yüklenici kurum tarafından talep edilen yöntem ile (noter kurası yöntemi, liste yöntemi veya yüzde seksen noter kurası yöntemi, yüzde yirmisi liste yöntemi) belirlenecek olup program 05.09.2022 - 19.01.2023 tarihleri arasında uygulanacaktır.

Yüklenici Kurum -            TYP Başvuru Numaraları - Kontenjan Dağılımı -

Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü-               307255 -               235

Altunhisar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü -     307523 -          16

Bor İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü -              307521 -               81

Çamardı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü -       307522 -            16

Çiftlik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü -          307256 -               41

Ulukışla İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü -        307524 -            16

 Genel Şartlar

TYP’ye başvuracak katılımcıların, İŞKUR’a kayıtlı işsiz durumunda olmaları; sigortalı olmamaları, en az 18 yaşını tamamlamış olmaları; herhangi bir öğretim kurumunda öğrenci olmamaları (açık lise, açık öğretim öğrencileri hariç); emekli ve malul aylığı almamaları gerekmektedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder