Beyaz Masa ve Çağrı Merkezi’ne Yoğun İlgi
Niğde Belediyesi’nin vatandaşların şikayet ve taleplerine
anında yanıt verdiği Beyaz Masa ve iletişim kanalları yoğun ilgi görüyor.
VATANDAŞIN ÇÖZÜM ADRESİ…
Niğde Belediyesi’nin vatandaşların sorunlarına hızlı ve
etkili çözüm bulmak, şikayet ve taleplere anında yanıt verebilmek amacıyla
oluşturduğu Beyaz Masa Birimi ve diğer iletişim kanalları, çözüm adresi olmaya
devam ediyor.
Niğde Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler
Müdürlüğü bünyesinde kurulan Beyaz Masa ile 444 51 01 numaralı Çağrı Merkezi,
ulakBEL, WhatsApp istek ve şikayet haklarına yapılan başvurularla ilgili
veriler açıklandı.
ÇAĞRI MERKEZİNE 97 BİN 227 BAŞVURU YAPILDI
Buna göre, vatandaşların şikayet ve taleplerine anında
çözüm üretmek amacıyla ilgili birimler arasında koordinasyonu sağlayan Niğde
Belediyesi’nin 444 51 01 numaralı Çağrı Merkezi’nde, 1 Ocak-18 Aralık 2023
tarihleri arasında, 97 bin 227 çağrıya cevap verildi.
BEYAZ MASAYA 21 BİN 146 YÜZ YÜZE BAŞVURU
Beyaz Masa Birimi’ne ise aynı süre içerisinde 21 bin 146
adet yüz yüze talep ve şikayet başvurusu yapıldı. Yapılan başvurulardan 20 bin
135’ine cevap verildi. 911 başvuru ise işlem sırasına göre yanıtlanacak.
Beyaz Masa Birimi’ne şahsen verilen dilekçe sayısı da 11
bin 947 olarak belirlendi. Bu dilekçelerden 10 bin 986’sı yanıtlanırken, 961
dilekçe işlem sırasına göre yanıtlanmayı bekliyor.
WHATSAPP İHBAR HATTINA 12 BİN 320 BAŞVURU YAPILDI
WhatsApp İstek ve Şikayet Hatlarına iletilen 12 bin 320
başvurudan 12 bin 40’ı cevaplandı. 280 talep ve şikayet cevap verilmek üzere
beklemeye alındı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder