13 Şubat 2011 Pazar

ÇAMARDI KAYMAKAMI MEHMET SARIBACAK' TAN KUTLAMA

Çamardı İlçe Kaymakamı Mehmet SARIBACAK 14.02.2011 Pazartesi günü başlayan 2. Yarı yıl için başarılar diledi.
“ 2010 - 2011 Eğitim ve Öğretim 2. Yarı yılının ülkemiz ve Çamardı ilçe Milli Eğitim Camiasına hayırlı ve uğurlu olmasını dilerim.
Yeni dönem de , dersler akıllı tahta kullanılarak daha kolay işlenilecek ve öğrencilerin dersi daha kolay anlayabilmesi sağlanacak. Ayrıca görsel uygulamalar rahatlıkla kullanılabileceği için öğrencilerin dersle ilgili video ya da deneyleri tahta ekranında kolaylıkla uygulayabilmesi mümkün olacaktır.
Bu projenin uygulanması ile , ilçemiz okulları teknolojik anlamda çağdaş eğitim seviyesine ulaşmada büyük bir adım atmış oldu.
Tüm öğretmen ve öğrencilere , başarılar ldilerim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder