15 Şubat 2011 Salı


ÇAMARDI MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ ÖĞRENCİ , VELİ VE ÖĞRETMENLERE SESLENDİ
"Sevgili Öğrenciler,
2010 - 2011 Eğitim-Öğretim yılının 2.kanaat dönemine 14 Şubat Pazartesi günü ,daha zinde ve dinlenmiş olarak başlamış bulunmaktayız. Bu yarı yılın geçen dönemlere göre daha başarılı olacağınıza va daha çok çalışacağınıza ınanıyorum. Çünkü hepinizin sınıflarında sizin için kurulmuş , akıllı tahtalar ve teknoloji ile donatılmış sınıflar bulunmaktadır. Sizlere başarılı bir yıl diliyor , gözlerinizden öpüyorum.
saygıdeğer velilerimiz, sizler de çocuklarımızın eğitimi için uğraş verdiniz,gayret ettiniz , çalışıp çabaladınız. Çocuklarımızın sevincine de , üzüntüsüne de ortak olun.Onlarla konuşun.Onları dinleyin ve onları anlayın. Bunu yaparken öğretmenleriyle görüşün ve onların da görüşlerini alın.Unutmayınız ki eğitim hepimizin ortak işidir.
Değerli meslekdaşlarım ve yönetici arkadaşlar , eğitim-öğretim gibi kutsal bir görevin onuru ile yeni bir döneme daha başladınız. Sizlere sağlık,mutluluk ve huzur içinde geçireceğiniz bir yarı yıl diliyorum.

Hacı ERDOĞAN / İlçe Milli Eğitim MD.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder