22 Mart 2011 Salı

ÇAMARDI YİBO YİNE BAŞARDI
MÜNAZARA YARIŞMASINDA ÇAMARDI YİBO ÖĞRENCİLERİ SPORDA OLDUĞU GİBİ BAŞARILARINI KANITLADILAR
Niğde Kanuni Sultan Süleyman İlköğretim Okulunda düzenlenen " Okullar arası Münazara Yarışması" ön eleme sonuçlarında Çamardı YİBO öğrencileri finale kaldı.
Yarışmaya katılan 10 ilköğretim okulundan dört okul finale kaldı.Bunlar: Selçuk İlköğretim Okulu , Kanunı S.Süleyman İlköğretim Okulu , Çamardı YİBO ve Alparslan İlöğretim Okulu.
Münazara konusu " Teknolojinin fayda ve zararları " , münazaraya katılan öğrencilerin bir kısmı "teknolojinin fayalarını " savunurken , bir kısmıda " teknolojinin zararlarını" savundu. Çamardı YİBO öğrencileri " teknolojinin zararlarını " savundu. Bu öğrenciler ; Ayşenur TEKİR , Demet AKSOYLU , Feride TEKİR , Makbule BUDAK , Özge YILMAZ ve Teslime ERTAŞ.
Teknolojinin zararlarını savundular ve jüriden 464 puan alarak finale kaldılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder