26 Eylül 2020 Cumartesi


BAŞKAN ÖZDEMİR KOYUNLU HALIYI ZİYARET ETTİ

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir Koyunlu Halı Yöneticilerini ve Fabrikasını ziyaret etti.

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir son yapılan genel kuruldan sonra Yönetim Kuruluna seçilen yöneticilere hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirdi. Başkan Özdemir’in ziyaretine OSB Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Altunbaş, Niğde Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Taciroğlu da eşlik etti. Özdemir ve heyetini, Birko A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Türkeş, Yönetim Kurulu Genel Sekreteri Gamze Yıldırım, Şirket Genel Müdürü Danyal Ateş, Yatırımcı İlişkileri ve Basın ve Halkla İlişkiler Yöneticisi Hayrettin Yenel, Koyunlu Halı İşletme Md. Vekili Murat Dönmez ve diğer fabrika yetkileri karşıladılar.

Birko A.Ş Yönetim Kurulu Başkanlığına seçilen Hasan Türkeş ve Şirket yöneticilerini Koyunlu Halı Fabrikasının Organize Sanayi Bölgesinde bulunan fabrikasında ziyaret eden Özdemir, fabrikanın faaliyetleri hakkında bilgi aldı. Koyunlu Halının üretim tesisini gezen Özdemir, Birko AŞ’nin yeni yönetim kuruluna hayırlı olsun dileklerini ileterek, Koyunlu Halı’nın Niğde’nin çok önemli bir değeri olduğunu belirtti. Özdemir;  “ Koyunlu Halı Niğde’nin sanayi dalında önemli bir markasıdır. “ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder