28 Ağustos 2021 Cumartesi

Niğde Üniversitesinde Mezuniyet Töreni


 

Niğde Üniversitesin de 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesinde pandemi kurallarına uygun olarak “2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni” iki güne yayılarak gerçekleştirildi.

Mezuniyet Törenlerine Niğde Vali Vekili Cemil Kılınç, Niğde AK Parti Milletvekilleri Yavuz Ergun ve Selim Gültekin, Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Rektör Prof. Dr. Muhsin Kar, Çiftlik Kaymakamı Mehmet Tığlı, İl Genel Meclisi Başkanı Nusret Teksin, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. İlyas Gökhan, Prof. Dr. Cahit Tağı Çelik ve Prof. Dr. Yağmur Şener, AK Parti İl Başkanı Ömer Kılıç, MHP İl Başkanı Cumali İnce ile kurum müdürleri, davetliler ve öğrencilerin aileleri katıldı.

Niğde Protokolünden Kızılelma’ya Yoğun İlgi

“2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni”nin ardından Niğde Protokolü mezuniyet coşkusunun yaşandığı alanda bulunan ve mezuniyette bir gösteri gerçekleştiren Niğde Üniversitesi Mühendislik Fakültesi öğrencilerinin geliştirdiği TÜBİTAK Uluslararası Efficiency Challenge Elektrikli Araç Yarışları’na katılacak olan “Kızılelma” adlı elektromobil aracı da ziyaret ederek araç personelleri ile bir süre sohbet ettiler. Program, Niğde Protokolünün “Kızılelma” ve personelleri ile günün anısına çektirilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder