22 Eylül 2022 Perşembe


 İLKÖĞRETİM HAFTASI ETKİNLİKLERİ

Niğde de bu yıl 71 bin 165 öğrenci  eğitim öğretim görecek

  Vali Mustafa Koç İlköğretim Haftası Programına Katıldı

     Vali Mustafa Koç, Mehmet ve Emet Aydoğan İlkokulu'nda düzenlenen 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Açılışı ve İlköğretim Haftası etkinliklerine katıldı. 

Programa Vali Mustafa Koç'un yanı sıra AK Parti Milletvekilleri  Yavuz Ergun,Selim Gültekin, Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hasan Uslu, İl Emniyet Müdürü Adnan Özdemir, İl Jandarma Komutanı J. Kd. Albay Nihat Özkök, protokol mensupları, öğrenciler, öğretmenler ve veliler katıldı.

    İstiklal Marşımızın okunması ile başlayan programda Okul Müdürü Cihat Şola  açılış konuşması yaptı. İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar 'ın günün anlam ve önemini belirten konuşmasının ardından  Vali  Mustafa Koç 'un konuşması yer aldı. 

   Öğrenciler tarafından günün anlam ve önemini belirten şiirler okundu, halk oyunları oynandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder