26 Mayıs 2024 Pazar


4
.Geleneksel Niğde Eğitimde İyi Örnekler Yarışması

4. Geleneksel Niğde Eğitimde İyi Örnekler Yarışması "Sağlıklı Yaşam" Teması İle Düzenlendi 

4.Geleneksel Niğde Eğitimde İyi Örnekler Yarışması "Sağlıklı Yaşam" teması ile düzenlendi. Okul öncesi, İlkokul, Ortaokul ve Lise kategorilerinde il geneli 46 okuldan yapılan başvurular Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi akademisyenlerinden oluşan jüri tarafından değerlendirilerek final sergisine katılmaya hak kazanan projeler belirlendi.

 26 projenin katılmaya hak kazandığı final sergisi 20 Mayıs 2024 Pazartesi günü Niğde Öğretmenevinde düzenlendi. Final sergisine Niğde Valisi Cahit ÇELİK, Niğde Belediye Başkan Yardımcısı Muharrem ÇİFÇİBAŞI, Niğde Ticaret Odası Başkanı Şevket KATIRCIOĞLU, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, protokol mensupları, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Programın açılış konuşmasını yapan İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, " Geçtiğimiz yıllarda Değerler Eğitimi, 2023 Eğitim Vizyonu ve Çevre Bilinci temaları ile düzenlediğimiz Eğitimde İyi Örnekler Yarışmamızı bu yıl Sağlıklı Yaşam teması ile 4. kez düzenliyor olmanın sevincini yaşıyoruz. Okuıllarımızda yapılan olumlu faaliyetlerin yaygınlaşmasını sağlamak amacıyla düzenlenen müdürlüğümüzün geleneksel bir yarışması haline geldi. Bu yıl il genelinden öğretmenlerimiz tarafından 46 proje başvurusu yapıldı. Finalde sergilenmeye hak kazanan 26 projeyi burada öğretmenlerimizden dinleyeceğiz. Emeği geçen tüm öğretmenlerimize şükranlarımı sunuyor ilimiz ve ülkemiz hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum." dedi.

Kurdele kesiminde konuşan Niğde Valisi  Cahit ÇELİK, "Öncelikle "Sağlıklı Yaşam" teması belirlenmesinden memnuniyet duydum. Benim için de çok yerinde bir tema olmuş. Öğretmenlerimize ve emeği geçenlere teşekkür ediyorum. " dedi.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder