28 Mayıs 2024 Salı


 NARKOTİK EĞİTİM TIRI NİĞDE' YE GELDİ

 “En İyi Narkotik Polisi Anne” Projesi kapsamında Narkotik Eğitim Tırı Niğde ' ye geldi.

        Türkiye genelinde Konya ve İstanbul'da bulunan NARKO TIR, Konya'dan Niğde'ye geldi.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü'ne bağlı Türkiye Uyuşturucu ve Uyuşturucu Bağımlılığı İzleme Merkezi (TUBİM) eğitim faaliyetlerine destek olmak ve uyuşturucu ile mücadele çerçevesinde vatandaşları bilgilendirmek için “NARKO TIR” standı açıldı.

         “En İyi Narkotik Polisi Anne” Projesi ve Metamfetaminle Mücadele Eylem Planı kapsamında Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı kuvvesine kayıtlı Narkotik Eğitim Tırı ( NARKOTIR ) 21- 22 Mayıs tarihlerinde Niğde Cumhuriyet Meydanına geldi.

         Narko rehberler tarafından UYUMA uygulaması, Narko-Rehber , Narko-Gençlik faaliyetleri ile Bağımlılık Tripleri, Bağımlılık Öncesi ve Sonrası Fotoğraflar, Şiddetin Arka Planı, Bağımlılık Diyeti, Endişeli Zihin vb. sunumlar ve eğitim faaliyetleri yapılarak “İki Ekmek ” adlı kısa film gösterimi yapıldı.. Narkotik Eğitim Tırı faaliyetine  Öğrenciler başta olmak üzere , pek çok vatandaş ilgi gösterdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder