14 Mayıs 2024 Salı

 NİĞDE DE 14 YÜKÜMLÜ VE PERSONELE  UYGULAMALI EĞİTİM VERİLDİ

   Denetimli Serbestlik Müdürlüğü Personeli ve Yükümlülere AFAD Gönüllüsü Eğitimi Verildi

      Niğde İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ile Niğde Denetimli Serbestlik Müdürlüğü arasında yapılan planlamalar kapsamında yükümlülerin topluma kazandırılması, afetlerin getireceği maddi ve manevi zararı en aza indirmek ve toplumu afet ve acil durumlara karşı daha dirençli hale getirmek amacıyla Niğde deki yükümlüler AFAD Gönüllülük  Sistemine teşvik edildi.

  Denetim Serbestlik Müdürlüğünce belirlenen 14 yükümlü ve personele AFAD İl Müdürlüğü Eğitmenlerince Hafif Arama Kurtarma Eğitimi (5 gün), İnsani Yardım Eğitimi (1 gün) , Yangın Eğitimi (1 gün) olarak teorik ve sahada uygulamalı olarak  verildi.

 Eğitim alanını ziyaret eden Vali Cahit ÇELİK, Cumhuriyet Başsavcısı Ufuk Mustafa SÜREN ve Bor İlçesi Kaymakamı Mehmet YAVUZ yapılan çalışmalar hakkında İl Müdürü Nihal ÖNER'den bilgi aldı.

 Eğitimlerini başarı ile tamamlayan  kursiyerlerin, arama ve kurtarma, sosyal yardım, yangın gibi konularda, afet ve acil durum hallerinde profesyonel ekiplere destek olabilecek bilgi ve beceriye sahip  olduğu belirtildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder