27 Eylül 2011 Salı


İLKÖĞREİM HAFTASI KUTLAMALARI
ÖĞRENCİLERİN ZİYARETİ
Ilköğretim Haftası sebebi ile öğrenciler okul müdürü veya bir öğretmen ile Kaymakamlık , Garnizon Komutanlığı , Belediye Başkanlığı ve Milli Eğitim Müdürlüğünü ziyaret ettiler.
Çamardı ilçe Kaymakamı Mehmet F. DÖNMEZ’ i , M. Akif Ersoy YİBO ‘ dan sosyal bilgiler öğretmeni Ömer SEVİNDİ , Fatma Hümeyra AYDOĞAN ve Demet AKSOYLU isimli öğrenciler ziyaret etti.
Ilçe Kaymakamı M. DÖNMEZ , “ Bu ziyaretten çok memnun oldum. Yeni eğitim öğretim yılınız kutlu olsun “ dedi. Ve SBS ‘ de başarılı olan iki kız öğrenciye “ başarılarınız bizi çok gururlandırdı. İyi yerler kazanmak , belli bir yerlere gelmek için , çok emek vermeniz , çok çalışmanız gerekir. Çalışmadan bir şey olunmaz. Hep çalışmak , çalışmak.. “ dedi. Ve başarılar diledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder