6 Nisan 2019 Cumartesi


Niğde Üniversitesine Yeni Açılan Bölümlerine Öğrenci Alımı
Niğde Üniversitesinde yeni açılan bölümler için öğrenci alınmasına yönelik Niğde Üniversitesi Rektörlüğünce yapılan teklif, Yüksek Öğretim Kurulu’nun (YÖK) Yükseköğretim Genel Kurul Toplantısı’nda incelendi ve uygun görüldü.
Niğde Üniversitesi  Rektörlük Senatosunun sunduğu ve Yüksek Öğretim Kurulu tarafından uygun görülen teklif neticesinde, 2019 - 2020 eğitim-öğretim yılında, İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümüne 60 öğrenci, Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümüne 40 öğrenci, Niğde Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu bünyesindeki Otomotiv Teknolojisi Programına 30 ve yine Niğde Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu bünyesindeki Radyo ve Televizyon Teknolojisi Programına 40 öğrenci alınacak.
Konu ile ilgili açıklamada bulunan Rektör Prof. Dr. Muhsin Kar, “İlk günden beri aynı çaba ile üniversitemizi güzelleştirmeye ve geliştirmeye çalışıyoruz. Bizler çabaladıkça güzel haberler de gelmeye devam ediyor, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi ailesi büyüyor. Açılan yeni bölümlerimiz ile birlikte, zaten dünyaya açılma politikası benimsemiş bir üniversite olarak, daha çok alana ulaşma imkanı bulacağız ve bu alanlarda üniversitemizi ve ülkemizi en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceğiz. Kararın başta üniversitemize sonra da tüm Niğde’ye hayırlı uğurlu olmasını diliyorum” dedi.

1 yorum:


  1. Radyo ve Televizyon Teknolojisi taban puanları 2020 açıklandı. Resmi veriler ışığında önlisans için hazırladığımız Radyo ve Televizyon Teknolojisi başarı sıralaması 2019 ‘da ayrıca iki yıllık Radyo ve Televizyon Teknolojisi bölümü hakkında bilgi vermeye çalışmaktayız. Bunun yanında kontenjanlara da yer veriliyor. https://yksdestek.com/radyo-ve-televizyon-teknolojisi-2-yillik-taban-puanlari/

    YanıtlaSil