28 Şubat 2022 Pazartesi


 Sivil Toplumun Yükseköğretim Sistemine Aktif Katılımı Çalıştayı Gerçekleştirildi

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesinde paydaşları arasında yer aldığı “Sivil Toplumun Yükseköğretim Sistemine Aktif Katılımı” adlı çalıştay gerçekleştirildi.

Şehit Ömer Halisdemir Kongre ve Kültür Merkezinde gerçekleştirilen çalıştaya, Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu, sivil toplum kuruluşlarının (STK) temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı.

Çalıştayda bir açılış konuşması yapan Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu, sivil toplum kuruluşlarının temel amacının topluma hizmet olduğunu ifade ederek başladığı konuşmasını, “Sivil toplum kuruluşlarımız ile başta bulunduğu bölgeye ve ülkemize artı değerler sağlamayı hedefleyen Üniversitemiz, gerçekleştirilen Sivil Toplumun Yükseköğretim Sistemine Aktif Katılımı projesinde topluma yararlı bir hizmet geliştirmek üzere önemli bir iş birliği yapmaktadır. Proje Döngüsü Yönetimi, Etkin Yönetişim, Ağ Yapıları ve Stratejik Planlama gibi konuların işlendiği eğitimler ile 107 STK temsilcisine ulaşılırken, proje kapsamında, STK’ların Yükseköğretim Sistemine katılımlarını araştırmak ve çözüm önerilerini ortaya koymak üzere 12 uzman akademisyenden oluşan 4 farklı çalışma grubu da oluşturulmuştur” diyerek sürdürdü.

Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu açıklamalarını, “Bugün burada bizleri bir araya getiren “Sivil Toplumun Yükseköğretim Sistemine Aktif Katılımı” adlı çalıştayımızın tüm paydaşlara hayırlı olmasını temenni ediyor, başarılı bir çalıştay diliyorum” sözleri ile sona erdirdi.

Yükseköğretim alanında faaliyet gösteren STK’ların kurumsal ve örgütsel kapasitelerinin artırılması, Yükseköğretimde karar alma süreçlerine dahil olmak için bir STK iş birliği modeli ve stratejileri geliştirmek, Yükseköğretime ve geleceğine daha aktif katılım için STK kapasitesinin geliştirilmesi gibi hedeflerin olduğu “Sivil Toplumun Yükseköğretim Sistemine Aktif Katılımı” çalıştayı yapılan sunumların ardından son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder