19 Mayıs 2022 Perşembe

NİĞDE VALİSİ DR. YILMAZ ŞİMŞEK'İN VEDA MESAJI


 Saygıdeğer Niğdeli Hemşerilerim, Değerli Mesai Arkadaşlarım.

13 Haziran 2017 tarihinde büyük bir heyecan ve mutlulukla başladığım Niğde Valiliği görevimden Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan'ın tensip ve takdirlerine bağlı olarak 2022/209 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Sivas Valisi olarak atandığımdan 18.05.2022 tarihinde çok sevdiğim Niğde'den ayrılıyorum.

Anadolu'nun parlayan yıldızı, medeniyetlerin yaşatıldığı aydınlar kenti Niğde'de görev yapmış olmaktan büyük bir memnuniyet ve onur duyduğumu belirtmek istiyorum. Niğde benim yaşamımda çok özel bir şehir. Bu kadim şehir ile aramda çok güçlü bir bağ olduğuna yürekten inanıyorum. Mesleğe kaymakam adayı olarak 1994 yılında bu şirin şehirde başladım ve 23 yıl sonrada Niğde'ye vali olarak atandım. Ben, eşim ve çocuklarım gecen 5 yıllık süre içerisinde Niğde'yi ve Niğdeli hemşerilerimizi çok sevdik, kalıcı dostluklar edindik ve güzel şeylere tanıklık ettik. Onlar da bize karşı gönüllerini ve kapılarını açtılar, kendimi Niğde’nin bir evladı gibi görmemi sağladılar.

Bu süreçte birlikte uyum içerisinde çalıştığımız; değerli milletvekillerimize, Niğde Belediye Başkanı başta olmak üzere tüm belediye başkanlarımıza, vali yardımcıları ve kaymakamlara, İl Genel Meclisimize, Kent Konseyimize, kıymetli yargı mensuplarına, askeri erkana, Rektörümüz ile üniversitemizin kıymetli mensuplarına, il müdürlüklerimize ve tüm kamu görevlilerine, mesai arkadaşlarıma, siyasi partilerimizin il ve ilçe teşkilatlarına, meslek örgütlerimize, sivil toplum kuruluşlarımıza, muhtarlarımıza, hayırseverlerimize, basın mensuplarımıza, özellikle de beni Niğde'nin bir evladı gibi gören her türlü hizmetin en güzeline layık olan Niğdeli hemşerilerime teşekkürlerimi sunuyorum.

Bu duygularla sizlere arz-ı veda ediyor, haklarınızı helal etmenizi istiyor, dualarınızı bekliyor, hepinize saygı, sevgi ve selamları sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder