23 Haziran 2022 Perşembe

Niğde Polis Meslek Eğitim Merkezi Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi


 Vali Mustafa Koç, Polis Adaylarının Mezuniyet Sevincine Ortak Oldu

Niğde Polis Meslek Eğitim Merkezi 27. Dönem Mezuniyet Töreni POMEM Yerleşkesinde Gerçekleştirildi.

Törene Vali Mustafa Koç’un yanı sıra, Belediye Başkan Vekili Melih Ayhan, Cumhuriyet Başsavcısı Harun Karahan, Adalet Komisyon Başkanı Ömer Dadal, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektör Vekili Hamdi Doğan, Emniyet Müdürü Adnan Özdemir, Jandarma Komutanı J. Albay Nihat Özkök, Bor 21. Ana İkmal Merkez Komutanı İkm. Albay Ömer Ali Polat, Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Kemal Arısoy, STK temsilcileri, Aziz Şehitlerimizin kıymetli aileleri, kahraman gazilerimiz, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşımızın okunması başlayan törende Vali Mustafa Koç polislik mesleğinin önemini vurgulayarak genç mezunlara Kutsal Vatan toprağında yapacakları vazifelerinde başarılar diledi.

Vali Mustafa Koç konuşmasının devamında; “  Bu törenin başta ülkemize, milletimize, burada pırıl pırıl parlayan -Türkiye’mizin geleceğinin yılmaz bekçileri olacak- mezunlarımıza hayırlı olmasını temenni ediyorum.Devlet için, Vatan için, Bayrak için, Mukaddesatımız için, şehit olmuş Kahraman Şehitlerimize Cenab-ı Allah’tan rahmet, kederli ailelerine bir kez daha başsağlığı diliyorum. Gazilerimizi minnet ve şükranla anıyorum.

Değerli mezunlarımız; Vazifelerinizi tebrik ediyor ve sizi kutluyorum.

 Allah sizleri çıktığınız bu yolda Devletimize, Milletimize, Şehitlerimize, Gazilerimize mahcup etmesin.

 Bu kutlu vazifede Allah ayağınıza taş değdirmesin. Yolunuz bahtınız açık olsun.

  Vatanı size, sizleri de Allah’a emanet ediyoruz.Sağ olun, var olun.” İfadelerine yer verdi.

Protokol konuşmalarının ardından İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Muğla’nın Marmaris ilçesindeki yangın bölgesinden telefon bağlantısıyla mezuniyet törenine katıldı. Bakan Süleyman Soylu öğrencilere hitaben; “Sizler ülkemizin geleceğinin teminatısınız. Yapacağınız kutsal vazifede mesai mefhumu gözetmeden ülkemizin, milletimizin birliği ve dirliği için mücadele edeceksiniz. Hepinizi kutluyorum. Görevlerinizde başarılar diliyorum. Allah yardımcınız olsun” ifadelerini kullandı.  

Yapılan konuşmaların ardından 27. Dönem Birincisinin yaş kütüğüne plaka çakması, dereceye giren öğrencilere Vali Mustafa Koç tarafından diploma ve hediyelerinin verilmesi ile devam eden tören, polis adaylarının yemin etmeleri ile sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder