4 Ekim 2022 Salı


 Okul Güvenliği Toplantısı Gerçekleştirildi   

      Vali Mustafa Koç başkanlığında Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Toplantı Salonu'nda 2022-2023 eğitim-öğretim yılında alınacak asayiş-trafik tedbirleri toplantısı yapıldı.

 Toplantıya Vali Mustafa Koç'un yanı sıra Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Taciroğlu, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Recep Çiçek, Vali Yardımcısı Ahmet Yıldız, İl Emniyet Müdürü Adnan Özdemir, İl Jandarma Komutanı J. Kd. Albay Nihat Özkök, protokol üyeleri, okul müdürleri, okul aile başkanları ve davetliler katıldı.

           Toplantının açış konuşmasını yapan Vali Mustafa Koç;

“2022-2023 eğitim öğretim yılının öğrenci, öğretmen ve velilerimize hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum. İlimizde bu yıl 372 okulumuzda, 3.921 derslikte, 5.214 öğretmenimiz ile 71.165 öğrencimize eğitim-öğretim verilecektir.

Başta metamfetaminle mücadele olmak üzere uyarıcı ve uyuşturucu ile mücadelemiz kararlılıkla sürmekte, gençlerimizi ve yavrularımızı bu illetten uzak tutmak için 7/24 var gücümüzle çalışmaktayız. İçişleri Bakanlığımız tarafından hayata geçirilen “En İyi Narkotik Polisi: Anne” projesi uyuşturucu ile mücadelemizde önemli bir yer tutmaktadır.

Öğrencilerimizin güvenliğinin sağlanması, sağlığının korunması amacıyla;

      Kent güvenlik sistemine entegre edilen okul güvenlik kameraları titizlikle takip edilmeye devam edecektir.

Okul önleri ve yakın çevrelerinde alkol ve tek sigara satılmasını önleyici tedbirler alınacaktır.

Okul çevrelerinde kahvehane, kafe, internet salonu gibi yerlerde narko-tim, asayiş uygulamaları büyük bir hassasiyetle yapılacaktır.

Okul çevrelerinde bulunan metruk binaların yıkım çalışmalarına devam edilecektir.

            Öğrencilerimizle birebir iletişim halinde olan kantin görevlileri ve servis sürücüleri denetlenecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder