9 Aralık 2014 Salı

Niğde Dernekler Federasyonundan Rektöre Teşekkür Plaketi
 Ankara Atatürk Kültür Merkezi'nde bu yıl 4.sü düzenlenen “Niğde Tanıtım Günleri”nde fotoğraf, resim ve giysi sergilerinin yanı sıra halk oyunları gösterileri ve öğrenci konserleriyle fuarı renklendirerek emeği geçen Niğde üniversitesine teşekkür plaketi verildi.
Niğde Dernekler Federasyonu başkanı ve yönetim kurulu üyeleri Rektör Prof. Dr. Adnan Görür’ü makamında ziyaret etti.
Federasyon Başkanı Emin Özer ve yönetim kurulu üyeleri rektör Prof. Dr. Adnan Görür’e bu yıl dördüncüsü düzenlenen Niğde Tanıtım Günleri’ne katılımlarından ve katkılarından dolayı teşekkür plaketi takdim etti.
Rektör Prof. Dr. Adnan Görür ‘de ziyaretten ve takdim edilen plaketten duyduğu memnuniyeti belirterek, fuarı organize ederek emeği geçen herkese teşekkür etti.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder