31 Aralık 2014 Çarşamba

NİTSO'DAN EN YENİLİKÇİ PROJEYE ÖDÜL

Türkiye İhracatçılar Meclisi, Başakşehir Belediyesi, Başakşehir İnovasyon ve Teknoloji Merkezi ve İkitelli Organize Sanayi Bölgesi tarafından düzenlenen ortaöğretim kategorisi Türkiye İnovasyon yarışmasında orta okul ve lise öğrencilerinin hazırladıkları yüzlerce proje arasından “Güvenli Motor “ adlı projesi ile Türkiye birincisi olarak büyük bir başarıya imza atan Akşemsettin Bilim ve Sanat Merkezi öğrencisi Abdullah OĞUL , danışman öğretmeni Ertuğrul ÖZAR ve BİLSEM müdürü İsa ALİÇ den oluşan heyet NİTSO Yönetim Kurulu Başkanı Şevket KATIRCIOĞLU’nu ve NİTSO Yönetim Kurulu Üyelerini ziyaret etti.
 
Ziyarette konuşan KATIRCIOĞLU,İlimizde bilim ve sanat alanlarında gençlerimizi keşfedip onları desteklemek ve yetiştirmek için kurulmuş olan Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezinin Niğde için bir kazanç olduğunu bugün görüyor ve meyvelerini alıyoruz. 
Türkiye İnovasyon yarışmasında orta okul ve lise öğrencilerinin hazırladıkları yüzlerce proje arasından Türkiye birincisi olarak bizleri gururlandıran  Akşemsettin Bilim ve Sanat Merkezi öğrencisi Abdullah OĞUL’u şahsım ve Yönetim Kurulum adına tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.
Öğrencimiz Abdullah OĞUL’a bu imkanı sunan, destekleyen ve yetiştiren danışman öğretmeni Ertuğrul ÖZAR’a ,Akşemsettin Bilim ve Sanet merkezinin değerli müdürü İsa ALİÇ’e ve emeği geçen herkese ayrıca şükranlarını sunan KATICIOĞLU başarılı öğrenciye cumhuriyet altını hediye ederek başarılarının devamını diledi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder