30 Aralık 2014 Salı

DENİZLİ’DE BİN ÖĞRENCİYE BALIK-EKMEK ZİYAFETİ

Türkiye’de balık tüketimini arttırmak için “Haftada iki gün balık, yaşam boyu sağlık” sloganıyla 2011 yılından bu yana 20’yi aşkın okulda balık-ekmek şenliği düzenleyen Su Ürünleri Tanıtım Grubu, 2014 yılının son balık-ekmek şenliğini Denizli’de gerçekleştirdi.

Denizli Lütfi Ege Ortaokulu’nda yaklaşık bin öğrenciye balık-ekmek dağıtılan etkinlikte konuşan Su Ürünleri Tanıtım Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Osman Özpek, balık yeme alışkanlığının küçük yaşta kazandırılması için okul çağındaki çocuklara yönelik tanıtım çalışmalarına büyük önem verdiklerini vurguladı.

Sosyal sorumluluk projesi kapsamında, balığın tüketimini arttırmak ve çocuklara balığı sevdirmek için ilköğretim okullarında Ege Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği ile Su Ürünleri Tanıtım Grubu (STG) tarafından gerçekleştirilen balık-ekmek şenlikleri tam gaz sürüyor. 2011 yılından bu yana 20’yi aşkın okulda balık-ekmek şenliği düzenleyen STG, Denizli Lütfi Ege Ortaokulu’nda yaklaşık bin öğrenciye balık-ekmek ziyafeti verdi.

Çocuklara balığın önemini ve sağlıklı beslenmedeki yerini anlatmak istediklerini kaydeden Su Ürünleri Tanıtım Grubu Yönetim Kurulu ve Ege Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği Denetim Kurulu Üyesi Osman Özpek, “Balık sağlıklı bir besin maddesi olduğu gibi bir protein kaynağıdır. Ülkemizdeki balık tüketimini arttırmak, balığın besin değerinin öneminin anlaşılmasını sağlamak amaçları doğrultusunda 2011’den bu yana İlköğretim okullarında balık-ekmek şenlikleri düzenliyoruz. Sağlıklı nesiller için sağlıklı besinler tüketmek gerekiyor. Çocukların küçük yaşta balık yeme alışkanlığının oluşmasının, çok sağlıklı bir besin olan balığın faydalarını genç nesillere aktarmak için önemli olduğunu düşünüyoruz ” şeklinde konuştu.


Sağlıklı Yaşamak İçin “Haftada İki Gün Balık, Yaşam Boyu Sağlık”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder