24 Aralık 2014 Çarşamba

HER SINIFIN BİR YETİM KARDEŞİ VAR
       Çamardı ilçesi Çamardı Anadolu İmam Hatip Lisesinden örnek davranış
İHH , MEB ve Eğitim Bir Sen arasındaki protokol ile “ her sınıfın bir yetim kardeşi olsun “ projesi kapsamında Çamardı Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencilerinin dünyanın değişik ülkelerinden 14 yetim kardeşi oldu.
Çamardı Anadolu İmam Hatip Lisesinden 14 sınıfın yetim kardeşleri şu ülkelerden :
Moritanya ‘ dan 1 yetim , Lübnan ‘ dan 1 , Suriye’ den 3 , Yemen ‘ den 2 , Kenya ‘ dan 2 , Türkiye ‘ den 2 , Arnavutluk’ tan 2 ve Gürcistan ‘ dan 1 yetimin kardeşi oldular.

Bu 14 ülkeden seçilen birer yetim çocuğun kardeşi olan Çamardı İmam Hatip Lisesi öğrencileri bir yıl süresince her ay 90 TL yetim kardeşlerine gönderecekler. 14 Çamardı Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi , Milli Eğitim Müdürü Mustafa EKE , Okul Müdürü Abdulgani ÖZKAN ve Müdür Yardımcısı Mürsel KEÇELİ ile beraber Çamardı PTT sinden her sınıf kendi yetim kardeşine 90 TL gönderdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder