9 Ağustos 2011 Salı

ÇAMARDI YİBO HER ALANDA BAŞARILI


ÇAMARDI YİBO HER ALANDA BAŞARILI
ÇAMARDI MEHMET AKİF ERSOY YİBO , 2010 - 2011 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA SPORDA , YARIŞMALARDA ,EĞİTİMDE HER ALANDA BÜYÜK BAŞARILAR ELDE ETTİ. BU BAŞARISINI SBS SONUÇLARINDA DA KANITLADI

Çamardı Mehmet Akif Ersoy YİBO 2004- 2005 Eğitim Öğretim yılında eğitime başladığından beri başarılarını arttırarak yoluna devam etmektedir. Bu yıl da yine 38 öğrenciyi orta öğretim kurumlarına yerleştirerek başarısını sürdürmüştür.

Çamardı Mehmet Akif Ersoy YİBO idaresi, özellikle okul müdürü Orhan ÇETİN , öğretmenleri ve çalışanlarıyla programlı ve ekip ruhuyla hareket ederek bu başarıyı kaçınılmaz kılmışlardır. Bu başarıda Çamardı ilçe eski Kaymakamı Mehmet SARIBACAK ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hacı ERDOĞAN’ın katkılarını unutmamak gerekir.Çamardı ilçesindeki tüm okullara sağlanan akıllı tahtaların da büyük katkısı olduğu belirtilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder