29 Nisan 2013 Pazartesi


Ahiler Kalkınma Ajansı Nisan Ayı Yönetim Kurulu Toplantısı Yapıldı.

          Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Aylık Olağan Toplantısı, 25 Nisan 2013 Perşembe günü Kırıkkale Valiliği Toplantı Salonu’nda yapıldı.
        Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Kırıkkale Valisi Ali Kolat başkanlığındaki toplantı Aksaray, Niğde, Kırıkkale, Nevşehir ve Kırşehir illeri Valileri’nin yanı sıra Belediye Başkanları, İl Genel Meclisi Başkanları ile Ticaret ve Sanayi Odası Başkanları’nın katılımıyla gerçekleştirildi.     
           Toplantı öncesi bir basın açıklaması yapan Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Kırıkkale Valisi Ali Kolat şunları söyledi;
 Değerli Yönetim Kurulu Üyelerimiz, Değerli Basın Mensupları Ahiler Kalkınma Ajansı Mart Ayı Yönetim Kurulu Toplantısı’na hoş geldiniz.
            Nisan Ayı Yönetim Kurulu Toplantımızın önemli maddelerinden biri de, 2012 Yılı Mali Destek Programları Hakkında Genel Sekreter Görüşü ve Sözleşmelerin İmzalanması için Genel Sekretere Yetki Verilmesi konusunun görüşülmesi olacaktır.

          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder