25 Nisan 2013 Perşembe


Niğde'de, Özel Sağlık Meslek Lisesi açılıyor
Anlam Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Adem Yürekli yaptığı açıklamada, Ankara’daki iki okulun ardından Niğde’ye yeni okul açmak için hazırlıklara başladıklarını belirtti.
 Orhan Batı Bulvarındaki okul binasının kiralandığını ve 2013-2014 eğitim-öğretim sezonuna yetiştirileceğini ifade eden Yürekli: “Özel Anlam Anadolu Sağlık Meslek Lisemize 8. sınıfı bitirip liseye başlayacak öğrencilerimizi alacağız, öğrencilerimiz 4 yıl eğitim görecekler, son iki yıl stajlarını yaparak iş hayatına atılacaklar.” dedi.
 Ülkemizde sağlık sektöründeki açıktan dolayı iş garantisi verdiğimiz öğrencilerimiz, üniversite mezunlarının bile iş bulmakta zorlandığı günümüzde gelecek kaygısı duymadan çağdaş bir eğitim ortamında onurlu bir meslek sahibi olacaklar ve Avrupa’da staj yapma imkanına kavuşacaklar diyen Adem Yürekli, okulumuzda hemşirelik ve ATT bölümlerini açacağız, dedi.
Velilerimiz, ulaşılabilir ücretlerle öğrencilerini kaydettirebilecekler diyen Yürekli, Özel Anlam Anadolu Sağlık Meslek Lisesi sektördeki önemli deneyimlerini Niğde’de öğrencileriyle paylaşacaktır, dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder