3 Ağustos 2013 Cumartesi

      Niğde İl Başkanı Ahmet ÖZMEN Kadir Gecesini kutladı
        

Niğde İl Başkanı Ahmet Özmen Mübarek Ramazan-ı Şerif'i uğurlamaya hazırlanırken, Kadir Gecesi'ne erişmenin huzurunu yaşadıklarını  belirterek, " Bin aydan hayırlı olduğu belirtilen bu gecenin hepimiz için hayırlar getirmesini diliyorum’’ diyerek şöyle devam etti;

      "Bu kutsal gecenin getirdiği esenlik ve selametin, halkımızı, ülkemizi ve tüm insanları kuşatmasını diliyorum . 1000 aydan hayırlı olması dolayısıyla büyük lütufları içinde barındıran bu geceyi ihya etmek bizim için önemli bir fırsattır. Bu gecenin manevi feyzinden azami istifade etmeyi Rabbim hepimize nasibetsin. Senede 1 defa gelen , insanların selameti için vesileler kılan Rabbimizin bu ikramından dolayı şükrediyor, öncelikle ülkemizin refah ve huzurunun devamını diliyor, son yıllarda Ortadoğu da islâm ülkelerinde yaşanan sıkıntıların biran önce bitmesini, onlarında huzurlu bir ortama kavuşmalarını diliyorum.
      Gönül dünyamızın aydınlandığı, kötülüklerden uzaklaştığımız , manevi bir yaşam iklimini hayatımıza aksettirmesine vesile olması dileklerimle Kadir Gecenizi tebrik ediyorum. Ardından gelecek Ramazan Bayramının’da huzurlu bir hava da yaşanmasını diliyorum’’ dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder