7 Ağustos 2013 Çarşamba

VALİ ÂLİM BARUT NİĞDE’YE VEDA ETTİ
Yaklaşık dört yıldır Niğde’de görev yapan Vali Âlim Barut Garnizon Komutanlığı Askeri Gazinosunda Kamu görevlileri ve Niğdelilerle vedalaşarak Niğde’den ayrıldı.
Duygusal anların yaşandığı vedalaşma töreninde konuşan Vali Barut; “Halka hizmet etmek demek, Devlet teşkilatının görevlerinden olduğunu ifade ederek, bizde bu görevimizi layıkıyla yaptığımızı düşünüyorum” dedi.
Konuşmasının devamında Vali Barut; ” Devletimizin çeşitli kademelerinde görev yaparak bu makamlara kadar geldim, görev yaptığım yerlerden birisi olan Niğde’yi de Niğdelileri çok sevdim, bundan sonrada sizleri bir hemşehri olarak görüyorum, Tüm Kamu görevlilerine ve mesai arkadaşlarıma ve Niğdelilere Allaha ısmarladık diyorum” dedi.
Konuşmanın ardından kendisine takdim edilen plaket ve hediyelerin ardından Vedalaşma törenine katılan herkesle tek tek ilgilenen Vali Âlim Barut Niğde’ye veda etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder