29 Temmuz 2020 Çarşamba


Niğde Fen Lisesi öğrencisi Eren ŞEN Türkiye Birincisi

İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, YKS Yabancı Dil Testinde 80 sorununun tamamını doğru yanıtlayarak Türkiye Birincisi olan Niğde Fen Lisesi öğrencimiz Eren ŞEN'i ve ailesini makamında kabul etti.
Öğrencinin başarısıyla ilgili konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, böyle bir başarının kendisi için sürpriz olmadığını, Eren'i sadece akademik anlamda değil katıldığı projelerden de tanıdığını belirterek başarıda emeği geçen herkese teşekkür etti.
Niğde'nin eğitim anlamında sınavlardaki başarısına değinen İl Milli Eğitim MüdürüHalil İbrahim YAŞAR, öğrenciyi plaket ve cumhuriyet altınıyla ödüllendirerek başarılarının devamını diledi.
 Eren ŞEN :"Bu başarı çok çalışmanın ürünü ben emeğimin karşılığını aldğım kanaatindeyim. Elektrik ve Elektronik Mühendisliği okumak istiyorum" diye konuştu.
Günün anısına hatıra fotoğrafı çekilmesiyle ziyaret son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder