15 Ağustos 2012 Çarşamba


    HENTBOL TAKIMI DEMİRKAZIK' TA KAMPA GİRDİ

YENİMAHALLE BELEDİYESİ SPOR KULÜBÜ BAYAN HENTBOL TAKIMI
 ÇAMARDI DEMİRKAZIK KAMP EĞİTİM MERKEZİNDE KAMPA GİRDİ
Çamardı Demirkazık Kamp Eğitim Merkezinde Bayan Hentbol Takımı 
24 kişilik bir grupla kampa girdi.  07/14 Ağustos 2012 tarihleri arasında süper liğ 
de mücadele eden Yenimahalle belediyesi spor kulübü bayan hentbol takımı
Demirkazık kamp eğitim merkezinde 2 idareci,1 antrenör, 1 masör ve 20 sporcu ile
kampa girdi.
         Kamp hakkında bilgi veren antrenör Mustafa ÖZKOL Demirkazık kamp eğitim 
merkezine ilk defa geldiklerini ve kampın kendileri için çok yararlı olduğunu yüksek rakım
 ve sporcuların motivesi acısından çok yararlı bir kamp yaptıklarını belirterek ileriki kamp
 dönemlerinde de Demirkazık kamp eğitim merkezini düşüneceklerini belirtti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder