11 Ocak 2014 Cumartesi

40 Kişi (AEP) Aile Eğitim Programı Eğiticisi Oldu

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Aile ve Toplum Hizmetleri Genel Müdürlüğü adına, Eğitim Danışmanlığı ve Araştırmaları Merkezi (EDAM) tarafından, ülke genelinde uygulanmak üzere geliştirilen Aile Eğitim Programı (AEP) ilimizde gerçekleştirildi.

Niğde Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü ve Niğde Sosyal Hizmet Merkezince gerçekleştirilen ve temel amacı ülkemizde sağlıklı, mutlu ve müreffeh ailelerin oluşmasına katkıda bulunmak olan Aile Eğitim Programı 4 gün sürdü.

Aile Eğitim ve İletişimi, Hukuk, İktisat, Medya ve Sağlık alanlarında 23 modülü içeren kapsamlı bir eğitim programı olan Aile Eğitim Programı (AEP) Eğitici Eğitimi, ilimize Kayseri ve Adana’dan gelen Formatörler ve Niğde Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü yetkililerinin sunumlarıyla gerçekleştirildi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder