29 Ocak 2014 Çarşamba

İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNE VEDA YEMEĞİ

Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevinde bulunan Celalettin EKİNCİ’ nin Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne atanması nedeniyle, Vali Necmeddin KILIÇ tarafından veda yemeği verildi.

Yemeğe, Niğde Valisi Necmeddin KILIÇ’ ın yanı sıra, İl Garnizon Komutanı Jan. Kd. Albay Ufuk NAYIR, Niğde Belediye Başkanı Faruk AKDOĞAN, Vali Yardımcıları Hanlar İDEN ve Abdullah UÇGUN, Baro Başkanı Vekili Özlem SİRAKAYA, İl Genel Meclis Başkanı Erdal KOÇYİĞİT, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal KURT, kamu kurum ve kuruluş müdürleri katıldı.
Niğde Valisi Necmeddin KILIÇ, yaptığı konuşmada, İl Milli Eğitim Müdürü Celalettin EKİNCİ’ nin çalışmalarında cesaretli ve kararlı olduğunu, devraldığı eğitim başarı çıtasını yükselterek, Niğde için çok önemli başarılara imza attığını söyledi. Ülke çapında ilimizi eğitimde ilk 5’ e yükseltmedeki gayretlerinin takdir edilmesi gerektiğini de sözlerine ekleyen Vali KILIÇ, ilimizdeki hizmetlerinden dolayı EKİNCİ’ ye teşekkür ederek, yeni görev yerinde ve bundan sonraki hayatında başarılar diledi.

Daha sonra Vali KILIÇ, Müdür EKİNCİ’ ye ilimizdeki başarılı çalışmalarından dolayı hizmet plaketi ve başarı belgesi verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder