17 Şubat 2015 Salı

Gelecek kuşaklar “Veliaht Motivasyonu” ile şirketlerin başına geçecek

"Veliaht Motivasyonu ve Prometheus'un Gücü" eğitimi genç kuşağı bilinçlendiriyor

İşletmelerin kurumsallaşması ve ihracatçıların yurt dışı pazarlarda güç kazanması için çeşitli eğitimler düzenleyen Ege İhracatçı Birlikleri (EİB), bu kez de şirketlerin ikinci, üçüncü kuşak temsilcilerine yönelik "Veliaht Motivasyonu” eğitimi düzenledi.
"Veliaht Motivasyonu ve Prometheus'un Gücü" eğitimi, bu alandaki çalışmalarıyla bilinen Prof. Dr. Meltem Onay tarafından Türkiye Aile İşletmeleri Demeği'nin (TAİDER) katkılarıyla 12 Şubat Perşembe günü Ege İhracatçı Birlikleri’nde gerçekleştirildi. Aile işletmelerinin sürdürülebilir olması için pek çok önemli noktaya değinilen eğitimde, "Ben zaten bu işletmenin veliahtıyım. Nasıl olsa bir gün, bulunmam gereken yere geleceğim. Dedem, babam çok çalışmışlar, halen de çalışıyorlar, bana fırsat verseler ben de onlara yardımcı olabilir miyim acaba?" diyen ikinci ve üçüncü kuşağa da önerilerde bulunuldu. Ege Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sayın Jak Eskinazi’nin ve TAİDER Yönetim Kurulu Başkanı Şerife İnci Eren’in açılış konuşmalarını yaptığı eğitim Ege İhracatçı Birlikleri üyeleri tarafından yoğun ilgi gördü.

Ege İhracatçı Birlikleri Koordinatör Başkanı Sabri Ünlütürk, aile işletmelerini önemsediklerini belirterek TAİDER’in yaptığı çalışmaları takdirle karşıladıklarını kaydetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder