21 Temmuz 2015 Salı

PORSUK KÖYÜ KADINLARI KAYMAKAM ATAR’I  ZİYARET ETTİ

KADINLAR KAYMAKAM ATAR’A HEM TEŞEKKÜR ETTİ. HEM DE İSTEKLERİNİ BELİRTTİLER. KAYMAKAM ATAR DA  YAPILAN HİZMETLERİ  KADINLARA EMANET ETTİKLERİNİ , İYİ BAKMALARINI İSTEDİ.
Ulukışla Porsuk köyünde yaşayan kadınlar Kaymakamlık ve İl Özel İdaresinin Porsuk köyü için yapmış olduğu hizmetler için Kaymakam Ferhat ATAR' a teşekkür amaçlı ziyaret gerçekleştirdi.
Sohbet ortamında gerçekleşen ziyarette kadınlar Kaymakam Ferhat ATAR' dan kadınlar için spor aletleri, yolların asfaltlanması ve parke taşı ile Kuran ve el işi kurslarının açılmasını talep etti. Kaymakam Ferhat ATAR "Öncelikle bir köyde kadınların bu şekilde birlik olup bizleri ziyarete gelmesi bizleri son derece memnun etmiştir. İl Özel İdaremiz tüm köylerimiz için hizmet üretmeye devam emektedir. Porsuk köyüne defalarca geldim ve sorunların neler olduğunu biliyorum. 7.000 metrelik mesafeden Porsuk köyüne içme suyunu kısa sürede getireceğiz ve su sorununu tamamen çözeceğiz. ABS alçı ile birlikte yaptığımız yeni muhtarlık binasına talep ettiğiniz kursları yine kısa sürede açacağız. Kadınlarımız için spor aletlerini de hemen kuracağız. Bu taleplerinizin hepsini yerine getireceğiz benim de sizden tek talebim var. Bizler devlet memuruyuz gelip geçiciyiz. Porsuk köyüne kurduğumuz 28.000 metrekarelik ceviz bahçesine çok iyi bakmanızı istiyorum. Onları sizlere emanet ediyorum." dedi.
Ziyarette esnasında Porsuk köyü kadınları Kaymakama plaket ve kiraz festivalinde çekilen fotoğrafı takdim ettiler.
Kaymakam Ferhat ATAR , Kadınlara bu ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederek , işlerinde başarılar diledi.

                                                                                                                                                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder