6 Nisan 2018 Cuma


ABD’de Eğitim Fırsatları Tanıtıldı

Niğde Üniversitesinde düzenlenen “Yüksek Lisans ve Doktora Bursları & ABD'de Eğitim” konulu seminer ile ABD’de eğitim fırsatları tanıtıldı.
Şehit Ömer Halisdemir Kongre ve Kültür Merkezi Salon 1071’de düzenlenen ve Fulbrıght Eğitim Danışmanlık Koordinatörü Bahar Deniz Türkaslan Tekin’in konuşmacı olarak katıldığı etkinlik; Niğde Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Halil Toktay, Niğde Zübeyde Hanım Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğretim Üyesi Mehmet Furkan Şener, akademik personel ve öğrencilerin katılımı altında gerçekleştirildi.
Türkiye Fulbrıght Eğitim Komisyonu çalışmaları ve etkinlikleri, Fulbrıght yüksek lisans ve doktora bursu başvuru şartları ile burs programlarının kapsamı gibi konularla ilgili konuşma yapan Bahar Deniz Türkaslan Tekin, Fulbrıght burs programları hakkında katılımcılara detaylı bilgiler verdi.
Engelli kişilerin Fulbrıght burslarına başvuru yapmalarını desteklediklerini de ifade eden Bahar Deniz Türkaslan Tekin, “Engelli kişilerin burslarımızdan yararlanmalarının hem kendilerini hem de bizim programlarımızı geliştireceğine inanıyoruz” dedi.
Soru cevaplarla devan eden program sonunda; Niğde Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Halil Toktay tarafından Fulbrıght Eğitim Danışmanlık Koordinatörü Bahar Deniz Türkaslan Tekin’e katkılarından dolayı teşekkür belgesi takdim edildi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder