16 Ağustos 2020 Pazar

Niğde Üniversitesi “2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni” Gerçekleştirildi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, “2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni”, Niğde Sosyal Bilimler Meslek Yüksek okulunun bahçesinde düzenlenen program ile gerçekleştirildi.

COVİD-19 pandemisi nedeni ile Niğde Sosyal Bilimler Meslek Yüksek okulu bahçesinde, seyrek bir katılımla organize edilen törene, Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, Niğde Milletvekilleri Yavuz Ergun ve Selim Gültekin, Niğde Üniversitesi  Rektörü Prof. Dr. Muhsin Kar, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. İlyas Gökhan ve Prof. Dr. Cahit Tağı Çelik ile lisans düzeyinde üniversitede derece yapan ilk üç öğrenci, fakülte bazında ilk üç sırada yer alan öğrenciler, Meslek Yüksekokullarının birincileri ile aileleri, davetliler  katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan “2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni” mezun öğrenciler adına Üniversite  birincisi Mühendislik Fakültesi Harita Mühendisliği Bölümü Öğrencisi Zafer Mert Ürük yaptı.

“2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni”nde Zafer Mert Ürük’ün ardından kürsüye çıkan  Rektör Prof. Dr. Muhsin Kar, COVİD-19 pandemisi nedeniyle her yıl yeni mezun olan öğrencilerimizin tamamının katıldığı ve coşkuyla kutladığımız “Mezuniyet Töreni”nin bu yıl biraz hüzünlü bir şekilde gerçekleştirildiğini ifade ederek başladığı konuşmasını, “Emek verdiğimiz öğrencilerimizi sevinçle, gururla ve iyi dileklerle toplu bir şekilde uğurlayamamanın burukluğu içindeyiz” diyerek sürdürdü.
Rektör Prof. Dr. Muhsin Kar’ın ardından kürsüye çıkan Niğde Milletvekili Selim Gültekin ve

Niğde Milletvekili Yavuz Ergun birer konuşma yaptı.
Konuşmaların ardından dereceye giren başarılı öğrencilere Niğde İl Protokolü ve Üniversite akademisyenleri tarafından başarı belgeleri takdim edildi.
“2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni”, sırasıyla bölüm birincilerinin kütüklere plaka çakması, mezuniyet andı ve kep atma töreninin ardından sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder