27 Ağustos 2020 Perşembe


Okul Müdürleri İle Toplantı Gerçekleştirdi
Niğde İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, Okul Müdürleri ile Toplantı Gerçekleştirdi.
2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı sene başı toplantısı İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR başkanlığında okul müdürlerinin katılımı ile gerçekleştirildi.
Sene başı gündem maddelerinin konuşulduğu toplantılarda İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, covid 19 kapsamında okullarda alınacak tedbirlere dikkat çekerek okul müdürlerinden azami çaba göstermelerini, Milli Eğitim Bakanlığının salgın kapsamında okullarda dikkat edilecek hususlara yönelik hazırladığı kitapçığa göre okullarda tedbir alınmasını istedi.
Toplantı il Milli  Eğitim Müdürlüğü,  İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı Nejat YILDIZ 'ın Bakanlığın hazırladığı kitapçığı tanıtmasıyla son buldu.
Covid 19 kapsamında alınan tedbirlere uygun olarak gerçekleşen toplantılar 4 grup şeklinde tamamlanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder