24 Nisan 2022 Pazar


 Çamardı Çocuk Belediye Başkanı Hakan Kıraç

Çamardı ilçesinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Belediye Başkanlığı koltuğuna Atatürk Orta Okulu Öğrencilerinden Emir Hakan KIRAÇ  oturdu.

Bir günlüğüne Çamardı Belediye Başkanlığı yapan Emir Hakan KIRAÇ Fen İşleri Müdürlüğünden isteklerde bulundu. Atatürk orta okulu ve Nazmiye Pınar ilkokulu önünden geçen ana yola kasis yapılmasını talep etti.

Çamardı ilçesinin küçük belediye başkanı Kıraç, "Çamardı’da bulunan çocukları temsil ediyorum. Bu yüzden çok mutlu ve gururluyum. Temsil ettiğim tüm çocukların adına 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını bize armağan eden Mustafa Kemal Atatürk'e çok teşekkür ediyorum." dedi.

Belediye Başkanı Yavuz SOYLU, Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile TBMM'nin kuruluşunun 102.yılını kutladıklarını ifade ederek, "Görüyoruz ki, artık yeni yetişen nesil gerçekten bu milletin, bu devletin istikbali için umut veriyor. Gençlerimize, çocuklarımıza güveniyorum. Bizim bu tip yaptığımız vazifeleri, gelecekte onların da yapacağına inanıyorum. Biraz önce de başkanımızı gördük. Bu işi yapıyor, talimatları da veriyor. Yeter ki, çocuklarımıza inanalım güvenelim, onları sayalım sevelim. Bu ülkenin bundan sonra bekası için onlar da sorumluluk alacaklardır. İnşallah onlarla beraber bu ülke daha iyi bir yere gelecektir diye düşünüyorum.

 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını tebrik ediyorum." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder