22 Haziran 2023 Perşembe

YAZ TATİLİ BAŞLADI

ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI

          2022- 2023 eğitim ve öğretim yılı sona erdi. Türkiye'nin her ilinde olduğu gibi Niğde ve ilçelerinde de öğrenciler karnelerini aldı.

  Niğde genelinde 385 okulda 3.602 şubede 5.594 öğretmenle devam eden 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılının sona ermesiyle 73.053 öğrenci karne aldı.

Türkiye genelinde okul öncesi, ilköğretim ve ortaöğretim okullarındaki yaklaşık 19 milyon öğrenci  karne alarak yaz tatiline girdi.

      Çamardı ilçesinde Kaymakam İlhan Kayaş , Belediye Başkanı Yavuz Soylu , Milli Eğitim Müdürü Mustafa Eke , okul müdürleri ve öğretmenler , öğrencilerin karne dağıtım törenine katıldı.

     Niğde Valisi Mustafa Koç ve İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar merkez  Asım Zeynep Ecemiş İlkokulunda düzenlenen karne törenine katıldı. Öğrencilere karnelerini verdiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder