17 Haziran 2023 Cumartesi

Yükseköğretim Kurumları Sınavı

 VALİ MUSTAFA KOÇ’UN

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI MESAJI

Ülkelerin gelişmişlik düzeylerini belirleyen en önemli kriterlerden birisi eğitimdir. Bilim ve teknolojinin büyük bir hızla ilerlediği günümüzde gelişmelere ayak uydurabilmek, olaylara daha geniş bir perspektiften bakabilmek ve çok yönlü düşünerek fikir üretebilmek ancak eğitim ile mümkündür. Eğitimin en önemli aşamalarından birisi de gençlerin meslek tercihlerinin belirlendiği üniversite sınavıdır.

YKS; eğitim hayatında öğrencilerimiz için dönüm noktalarından biridir. Sınava girecek olan öğrencilerimizin kaygı ve heyecandan uzak durmaları, elde edecekleri başarıya olumlu katkılar sağlayacaktır. Geleceğimizi emanet edeceğimiz siz değerli öğrencilerimizin, büyük bir azim ve çabayla hazırlandıkları YKS sınavında başarılı olacaklarına yürekten inanıyorum.

Bütün öğrencilerimiz, eğitim hayatları boyunca edindikleri bilgi ve birikimleri, heyecana ve strese kapılmadan sınava yansıtacak ve hak ettiği başarıya ulaşacaklardır.

Sınava girecek öğrencilerimizin motivasyonlarını etkileyecek bütün olumsuzlukları ortadan kaldırmak için gerek İl Emniyet Müdürlüğümüz gerek İl Sağlık Müdürlüğümüz gerekirse ilgili tüm kamu kurum ve kuruluşlarımız tarafından tedbirler alınmıştır.

Vatandaşlarımızdan da 17 Haziran 2023 Cumartesi ve 18 Haziran 2023 Pazar günü belirtilen sınav saatleri arasında sınavların yapılacağı tüm yerleşim birimlerinde gürültü oluşturabilecek durumlardan kaçınarak, siren veya korna çalmamaları, inşaat çalışmalarının durdurulması hususunda azami hassasiyet sergilemelerini rica ediyorum. Öğrencilerimizin başarılarını olumlu yönde etkileyecek olan bu tedbirlere bütün halkımızın eksiksiz olarak uyacaklarına inancımız tamdır.

Bu vesileyle öğrencilerimizi yetiştiren, onlara emek ve destek veren tüm öğretmenlerimiz ile ailelerine teşekkür ediyorum. YKS'ye girecek olan öğrencilerimize başarılar diliyorum. Velilerimize, bu önemli günde, ne olursa olsun öğrencilerimizin yanlarında olduğunuzu göstermenizi ve onları yüreklendirmenizi içtenlikle diliyor,
Yükseköğretim Kurumları Sınavı’na girecek tüm öğrencilerimize başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder