12 Temmuz 2023 Çarşamba

Niğde Üniversitesi 2022-2023 Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi

 Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni yoğun hava muhalefetine rağmen büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi.

15 Temmuz Milli İrade Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinliğe Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu ile birlikte Niğde Valisi Mustafa Koç, MHP Niğde Milletvekili Cumali İnce, Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu, Kredi Garanti Fonu Başkanı Erdoğan Özegen, il ve üniversite protokolüyle öğrencilerin aileleri katıldı.
Niğde Üniversitesi 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, bölüm birincisi mezun öğrencilerin kütüklere   plaka çakması, başarı belgelerinin takdim edilmesi, kep atma ve gerçekleştirilen konser ile sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder