13 Temmuz 2023 Perşembe


 Üreterek Güçlenen Kadınlar Projesine 1 Milyon 102 Bin TL Hibe 

      Niğde Valiliği koordinesinde Niğde İl Özel İdaresi tarafından hazırlanan; Niğde Belediyesi ile Bor ve Çamardı Belediyeleri ortaklığında yürütülen proje, Ahiler Kalkınma Ajanı tarafından desteklenmeye hak kazandı. Proje kapsamında 1 milyon 102 bin 480 TL hibe desteği alınacak. 

      Niğde Valiliği Toplantı Salonunda Vali Mustafa Koç başkanlığında gerçekleştirilen imza Protokol törenine; Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Çamardı Belediye Başkanı Yavuz Soylu ve Ahiler Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri  Bekir Varol ile Bor Kadın Tarımsal Kalkınma Kooperatifi, Yeşilburç Dene Kadın Girişim Üretim Kooperatifi, Çamardı Ben Varım Kadın Girişim ve Üretim Kooperatifi  ve Niğde Bağları Tarım Eğitim Kadın Girişim Üretim Kooperatifi başkan ve üyeleri katıldılar.  

                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder