20 Ocak 2024 Cumartesi

 VALİ CAHİT ÇELİK’İN YARIYIL TATİLİ MESAJI

Kıymetli Öğrencilerimiz, Değerli Öğretmenlerimiz, Saygıdeğer Velilerimiz, 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı, yarıyıl tatiline kazasız belasız erişmiş olmanın huzuru ve mutluluğu içindeyiz. Hep birlikte çalışarak, çabalayarak, hedefleriniz uğruna büyük emekler sarf ederek geçirdiğiniz bir dönemi daha geride bıraktınız. 

Geleceğimizin teminatı sevgili yavrularımız,

Dönem boyunca sergilediğiniz performansın bir yansıması olan karnelerinizi aldınız. Tatil boyunca geçen dönemin muhasebesini yaparak 2. döneme sağlıklı ve zinde bir şekilde hazırlanmanızı temenni ediyorum.

Hepinizi bugüne kadar göstermiş olduğunuz gayretten dolayı kutluyor, bu ara tatilde hayallerinize kavuşmanın yolunun, planlı ve istikrarlı bir çalışma prensibi edinmekten geçtiğini hatırınızda tutmanızı istiyorum.

Sizler, bizim geleceğimizin teminatısınız. Sizler, bu ülkenin yarınlarısınız. Türkiye Cumhuriyeti sizlerin omuzlarında büyüyerek gelişecek ve Cumhuriyetimizin ikinci asrı sizlerin çalışmaları ile Türkiye Yüzyılı olacaktır.

Kıymetli Öğretmenlerimiz,

‘İnsan yetiştirmek’ gibi ulvi bir görev ifa eden sizlerin, daha nitelikli bir toplumun inşasını sağlamak ve ülkemizi yarınlara daha güçlü hazırlanması için bugüne kadar yaptığınız çalışmalardan dolayı kutluyorum.

‘Bir millet irfan ordusuna sahip olmadıkça, muharebe meydanlarında ne kadar parlak zaferler elde ederse etsin, o zaferlerin kalıcı sonuçlar vermesi ancak irfan ordusuna bağlıdır.’ Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün veciz ifadesinde belirttiği üzere sizlerin bundan sonrada yapacağı çalışmalar, göstereceği gayret ülkemizin geleceği adına son derece önemlidir.

En kıymetli varlıklarımız olan evlatlarımızı çağın gerektirdiği bilgi, beceri ve teknoloji ile buluştururken, onları milli ve manevi değerlerimizle de donatınız. Milletimizin varlığının, değerlerimizin gelecek kuşaklara aktarılmasının ilk şartının; Tarihine, Milletine, Devletine, Bayrağına, Vatanına bağlı nesiller yetiştirmekten geçtiğini aklınızdan çıkarmayız.


Saygıdeğer Velilerimiz,

Çocuklarımız bizim hayattaki en değerli varlıklarımızdır. Onların iyi bir eğitim almaları ve gelecek için sağlam adım atmış olmaları hepimizin ortak hedefidir. Sizlerden her zaman okul idaresi ile yaptığınız iş birliğini yeni dönemde de geliştirerek sürdürmenizi temenni ediyorum.

Yarıyıl dönemi ise yoğun bir temponun ardından yavrularımız için hem dinlenme hem de bir sonraki dönem için enerji depolamak adına iyi bir fırsattır. Yine bu tatil süresi, velilerimize, çocuklarımızın eğitim durumlarını analiz ederek eksiklerini görme ve değerlendirme fırsatı sunması açısından oldukça önemlidir. Asla unutmayalım ki; başarı tek başına yavrularımıza bağlı değildir. Çocuklarımızı iyi yönlendirmek, onları sadece test çözen, ders çalışan bir birey olarak değil aynı zamanda sosyal hayatı olan; Ülkesiyle, Devletiyle bağlantılı, ülkesindeki gelişmelere duyarlı, okuyan, yazan, okuduğunu anlayan, analiz eden, sorgulayan evlatlar olarak yetişmesini istiyoruz. Bunun için evlatlarınızı motive edin, yönlendirin; bol bol kitap okusunlar.

Karnesinde kırık notları olan yavrularımıza da sıcak bir aile şefkati ile yaklaşın. Karnedeki kırık notların gayretli bir çalışma ile telafi edilebilir olduğunu aklınızdan çıkarmayın.

                Bu duygu ve düşüncelerle başarılı ve huzur dolu bir yarıyılın tamamlanmasına katkıda bulunan değerli yönetici ve öğretmenlerimize teşekkür ediyor, eğitim camiasının tüm paydaşlarına sağlıklı ve mutlu bir tatil diliyorum.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder