12 Eylül 2024 Perşembe


 Kaymakam Yiğit Öğrencilerin ilk gün heyecanına ortak oldu

Altunhisar Kaymakamı Yiğit okula yeni başlayan 1. Sınıf öğrencilerini sınıflarında ziyaret etti

Altunhisar Kaymakamı Abdussamed Yiğit,  Eğitim Öğretim yılının ilk gününde öğrencilerle sınıfa girdi. Öğrencilerle tek , tek ilgilendi.

Altunhisar Kaymakamı Yiğit , İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Altunok ve İlçe Emniyet Amiri Hüseyin Gökhan Koyun ile birlikte; 2024-2025 Eğitim Öğretim yılının ilk gününde Barbaros İlkokulunda eğitim yolculuklarına yeni başlayan 1.sınıf öğrencilerini ziyaret etti.

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in öğrencilere göndermiş olduğu mektubun da okunduğu ziyarette Kaymakam Yiğit, öğrenci ve öğretmenlere sağlık ve başarılarla dolu güzel bir yıl temenni etti. (DHA)

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder