30 Ocak 2012 Pazartesi

KİTAP OKUMA YARIŞMASI
2011-2012 Eğitim Öğretim Yılında düzenlenen 2. Geleneksel Kitap Okuma Yarışmasında güzel kitap okuyan öğrencilere ödülleri verildi.
Kitap Okuma Yarışmasına İl genelinde 43 okul katıldı. 15 Okul Niğde Merkez, 2 Niğde köy ve kasabaları,15 Bor merkez,4 Bor köy ve kasabaları,3 Çamardı ilçesi,3 Altunhisar ilçesi ve 1 Okul da Ulukışla İlçesinden katıldı.
Ödül Alan Öğrenciler , Öğretmenleri ve Okulu :
1. Busenur Say -M.Ali Topalbekiroğlu,Kısmet Avbir / Nazmiye Pınar İ.O. Çamardı
6. Gülşah Aksoylu- Abdullah Hamurcu M.A.Ersoy /YİBO Çamardı
7. Bahar Çelebi -Abdullah Hamurcu YİBO / Çamardı
10. Ömer Tekir -Abdullah Hamurcu YİBO / Çamardı
TAKIM DERECELERİ
1. Karanlıkdere Kılıçlar İlköğretim Okulu Bor
2. Mehmet Akif Ersoy YİBO Çamardı
3. Nazmiye Pınar İlköğretim Okulu Çamardı

5 yorum:

  1. niye eynelli köyü yok peki biz de istiyoruz bu bizimde hakkımız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede öyle herkesi kültürleştirirken bizim köyün katılmaması biraz haksızlık :(

      Sil
  2. ama tabi kimsenin umrunda deyil ohhhh hey size seleniyorum ben ordamısınız yürüyün kardeşlerim arkanızdayım ya malesef ben de çok üzgünüm

    YanıtlaSil
  3. EYNELLİ İLKÖĞRETİM OKULU VE ÖĞRENCİLERİDE BU YARIŞMAYA KATILABİLİRDİ. SİZİN KÖYÜN OKULU KATILMADIYSA O BAŞKALARININ SUÇU MU ?

    YanıtlaSil
  4. bize teklifte bulundunuzmu siz haksızlık bu ya

    YanıtlaSil