28 Haziran 2018 Perşembe

ÇAMARDI DA OKUMA YAZMA KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI

     Çamardı da Yetişkinler için açılan Okuma Yazma Kursiyerlerine Belge Töreni düzenlendi.
Kaymakam V. Muhammet GÜZEL ülke genelinde başlatılan Okuma-Yazma Seferberliği ile ilgili İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünce açılan yetişkinler için Okuma-Yazma Kursunu bitiren kursiyerlere belgelerini takdim etti.
Çamardı İlçesi Öğretmenevi ve A.S.O Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleştirilen belge töreninde açılış konuşmasını Halk Eğitim Merkezi müdürü Taner ÖZEN gerçekleştirdi. Törene Kaymakam Muhammet GÜZEL , Belediye Başkanı Yavuz SOYLU , Milli Eğitim Müdürü Mustafa EKE , Okul müdürleri ve kursiyerler katıldı.
Kursiyerler, Kaymakam ve tüm Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü çalışanlarına teşekkür ederek II. Kademe Okuma-Yazma Kursu talep ettiler.
 Kaymakam GÜZEL de ;  “kursiyerlerimizin talebi üzerine en kısa sürede İlçemiz II. Kademe Okuma-Yazma Kursu açılacak, ayrıca Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünün açmış olduğu diğer kurslara da siz kursiyerlerimizi bekliyoruz.” dedi.
Fotoğraf çekiminin ardından tören sona erdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder