9 Haziran 2018 Cumartesi


ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ VALİ YILMAZ ŞİMŞEK’TEN ALDI
2017-2018 Eğitim- Öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne sevinci yaşayan öğrenciler karnelerini Vali Yılmaz Şimşek’ten aldı.
23 Nisan Havacılar İlköğretim Okulu'nda düzenlenen karne törenine Vali  Yılmaz Şimşek, Niğde Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Okulda sınıfları tek tek gezerek öğrencilere karnelerini dağıtan Vali  Yılmaz Şimşek iyi tatiller dileyerek; "Eğitim öğretim anlamında 8 aylık uzun bir maratonu tamamlamış bulunmaktayız. 2017-2018 eğitim yılının sonuna geldik. İlimizde yaklaşık 72 bin öğrencimiz karne aldı. Bunun 15 bini mezun oldu.
Ben, Eğitim-Öğretim Yılının kazasız belasız başarılı bir şekilde tamamlanmasından dolayı başta öğretmenlerimize, çocuklarımızı yetiştiren velilerimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyorum" dedi.
Konuşmasının ardından Vali Yılmaz Şimşek çocuklara tatilde bol bol dinlenmeleri ve kitap okumaları konusunda nasihatler veridi.
Karnelerini Vali Yılmaz Şimşek’in elinden alan anaokulu öğrencisi minikler ise sevinçlerini havaya kep fırlatarak gösterdi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder