6 Kasım 2021 Cumartesi

2021-2022 Akademik Yılı Açılış Töreni


 Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesinin “2021-2022 Akademik Yılı Açılış Töreni” yoğun katılım ile Şehit Ömer Halisdemir Kongre ve Kültür Merkezinde gerçekleştirildi.

2021-2022 Akademik Yılı Açılış Töreni’ne, Niğde Valisi Dr. Yılmaz Şimşek, Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Niğde Cumhuriyet Başsavcısı Harun Karahan, Cumhurbaşkanlığı Finans Ofisi Başkanı Prof. Dr. Göksel Aşan, Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu, davetliler ve çok sayıda akademisyen katıldı.

Niğde Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuvarı elemanları tarafından gerçekleştirilen müzik dinletisi ise başlayan programın açılış konuşmasını yapan Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu konuşmasına, “Kahraman Şehidimiz Ömer Halisdemir’in şanlı adını taşıyan Üniversitemize yeni katılan öğrencilerimiz ile birlikte, yeni eğitim-öğretim yılımızın başarılar getirmesini diliyorum” ifadeleri ile başladı.

2021-2022 eğitim-öğretim yılını kutluyor ve hayırlı olması temenni ediyorum” sözleri ile noktaladı.

Niğde Valisi Dr. Yılmaz Şimşek, 2021-2022 Akademik Yılı Açılış Töreni’ndeki açıklamalarına üniversitelerin, yeni fikirlerin üretildiği, bilgi ve teknolojinin oluşturulup kullanıldığı çok özel yerler olduğuna vurgu yaparak başladı.

Niğde Valisi Dr. Yılmaz Şimşek açıklamalarının sonunda ise “Başta Rektörümüz Prof. Dr. Hasan Uslu ve ekibini kutluyor, başarılarının devamını diliyorum. Yine üniversitemize daha önce hizmet etmiş tüm Rektörlerimize ve akademisyenlerimize yapmış oldukları hizmetlerden dolayı teşekkür ederim. 2021-2022 Akademik Yılı hayırlı, uğurlu olsun” dedi.

Niğde Üniversitesi “2021-2022 Akademik Yılı Açılış Töreni” çekilen toplu fotoğrafın ardından sona erdi.

Protokol Üyeleri Niğde Turizm Merkezlerini Ziyaret Etti


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder