25 Kasım 2021 Perşembe

24 Kasım Öğretmenler Günü Etkinlikleri


 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla Niğde Belediyesi, Niğde Üniversitesi, Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Şehit Ömer Halisdemir Spor Lisesi tarafından organize edilen etkinliklere katıldı.

24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Şehit Ömer Halisdemir Spor Lisesinde program düzenledi. Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir ve Niğde protokol üyelerinin yoğun katılımı ile gerçekleşen programda Niğde protokolü ve RektörProf. Dr. Hasan Uslu, emekliye ayrılan Öğretmenlere çiçek ve teşekkür belgesi takdiminde bulundu.

Ardından Niğde Belediyesi tarafından organize edilen 24 Kasım Öğretmenler Günü fidan dikme etkinliğine katılan Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu, burada protokol üyeleri ile birlikte fidan dikerek bu anlamlı günün anısına geleceğe nefes oldu.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesinde ise 24 Kasım Öğretmenler Günü etkinlikleri, Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Elemanları ve Öğrencileri tarafından hazırlanan “Bugünden Yarına” adlı karma sergi ile başlarken Şehit Ömer Halisdemir Kongre ve Kültür Merkezinde Dr. Öğr. Üyesi Aysun Hamzaoğlu Birer’in Şefliğinde düzenlenen Koro Konseri ve Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Halil Tokcan’ın “İnsana Adanmış Bir Meslek: Öğretmenlik” adlı konferansı ile devam etti.

Konser ve konferansa, Niğde Vali Vekili Cemil Kılınç, Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu, Niğde POMEM Müdürü Mehmet Kemal Arısoy, davetliler ve çok sayıda akademisyen ile öğrenci katıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder