21 Temmuz 2024 Pazar


 Cerrahi yeterlilik sınavında Türkiye 1cisi doktora teşekkür belgesi

Niğde Eğitim ve Araştırma Hastanesi  Genel Cerrahi Uzmanı Dr. Yağmur Özge Turaç Kösem cerrahi yeterlilik (Board) sınavında Türkiye 1cisi oldu.

İl Sağlık Müdürü Karaca ve  Araştırma Hastanesi Başhekimi Doğan, Genel Cerrahi Uzmanı Dr. Yağmur Özge Turaç Kösem’ i tebrik ederek teşekkür belgesi takdim ettiler.

İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Bahadır Karaca, İl Sağlık Müdürlüğü İdarecileri ve Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Dr. Öğr. Üyesi  Mustafa Doğan ile birlikte, Türk Cerrahi Derneği tarafından Türkiye genelinde yapılan cerrahi yeterlilik (Board) sınavının yazılı ve sözlü aşamalarında Türkiye 1.'si olan , Eğitim ve Araştırma Hastanesi  Genel Cerrahi Uzmanı Dr. Yağmur Özge Turaç Kösem'i tebrik ederek teşekkür belgesi takdim etti. (

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder